Termékek Menü

Szállítási információk

Ez itt a legfontosabb információk gyűjtő oldala, GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések) stílusban...

A törvényi előírások egy csomó különböző tájékoztató elkészítését írják elő a webáruházaknak (is), amiken aztán a földi halandó nem igazodik el. Mi is elkészítettük ezeket, a szomszédos menüpontokban megtalálod őket, de ha gyorsan szükséged lenne a legfontosabb infókra, akkor ezt fusd át. Igaz, hogy ez nem hivatalos formátum, de legalább érthető. Ja és még valami: ha csak én hittem, hogy érthető, de mégsem az, ha valami nem működik, vagy kifelejtettem valamit, akkor nyugodtan hívj fel: +36 20 26 55 888 Hétfőtől-Péntekig: 9:30-17:30 Szombaton: 9:30-12:30, vagy keress e-mailben: fejleszto@bobitajatek.hu.

  • Hogyan rendeljek? - Webáruházunkban különböző csoportosításban találod a termékeket. Keresgélj életkor, márka, vagy a játék típusa szerint, használd a szűrőt, és ha valami megtetszik kattints a piros körben található kosár ikonra. Ha mindent megtaláltál amire szükséged van, akkor a fejlécben található kosár ikonra kattintva egyben láthatod, hogy mit pakoltál a kosárba, hasonlóan mint a hipermarketben. Ha valamire mégsem lenne szükséged, még nyugodtan kiveheted a kosárból (piros körben "X"), ha valamiből mégis több vagy kevesebb kell, csak átírod a darabszámot, és mented (piros ide-oda nyilak).

 

  • Honnan tudom, hogy mi van készleten? - Elméletileg ami mellett ott van, hogy RAKTÁRON az raktáron is van, ami ELŐRENDELHETŐ az általában max. egy héten belül beérkezik hozzánk, vagy már úton is van, ami pedig NEM ELÉRHETŐ annak a beszerzése erősen bizonytalan, de még nem reménytelen, ezért nem vettük le. A gyakorlatban viszont a rendszer szakaszosan frissít, és lehet, hogy te valamit RAKTÁRON lévőnek látsz, de az utolsó darabot most viszi kifelé a boltból egy vevő, csak még nem frissített a rendszer. Szóval van egy kis hibaszázalék, bocsi. Ha valamiért nagyon fontos, hogy az az adott termék van-e készleten (pl. mert bankkártyával szeretnél fizetni), akkor hívj fel minket, egyeztessünk, és akár egyből, azonnal leszedjük a polcról amit szeretnél, hogy el ne vigyék amíg leadod a rendelést. (Tel.: +36 20 26 55 888 Nyitvatartás: H-P 9:30-17:30 Szo 9:30-12:30) LOGICO termékek és PIXEL HOBBY termékek 99,99% hogy tényleg vannak raktáron!

 

  • Hogyan fizetek? - Kattints a "Tovább a pénztárhoz" gombra, és add meg értelemszerűen az adataidat. A regisztráció nem kötelező, de praktikus. Kapcsolattartási információkat, számlázási és szállítási infókat fogunk kérdezni. Tudnunk kell, hogy hogyan érhetünk el, ha egyeztetésre van szükség, milyen névre, címre állítsuk ki a számlát, és hogy hova szállítsuk a megrendelt játékokat. A rendszer automatikusan adja át az adatokat a számlázó és csomagcímző rendszereknek, ha te kisbetűvel írod a neved, vagy hibásan adod meg az adataidat, akkor az jó eséllyel (ha csak véletlenül észre nem vesszük) úgy fog a számlára, csomag címzésre is kerülni. Ha egyeztetésre lenne szükség, akkor a +36 20 26 55 888 telefonszámról fogunk hívni, kérlek vedd fel, a te érdeked is.

 

  • Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok? - Igyekeztünk rugalmasak lenni, fizethetsz:
    • UTÁNVÉT-tel, ilyenkor a futárnak kell fizetned készpénzzel. Számodra talán ez a legkényelmesebb, de ennek a fizetési módnak 200.-Ft díja van, mivel nekünk is fizetnünk kell a futárszolgálat felé, hogy elutalja nekünk a tőled beszedett összeget.
    • BANKKÁRTYÁ-val, ilyenkor a rendszer átküld a CIB Bank fizetési oldalára. Nyugodtan add meg a kért adatokat, ugyan olyan biztonságos, mintha automatából vennél fel pénzt. Se mi, se más nem fogja látni a megadott adataidat, mi is csak egy üzenetet fogunk kapni a banktól, hogy sikeres volt-e a fizetés.
    • ELŐREUTALÁS-sal, ilyenkor rendelésed alapján mi kiállítjuk a számlát, elküldjük neked e-mailben bankszámla számunkkal együtt, és a számla alapján tudsz utalni. Kérlek, várd meg a számlát!
    • KÉSZPÉNZZEL vagy BANKKÁRTYÁVAL, amennyiben személyes átvétellel kéred a csomagod.

 

  • Hogyan kapom meg a kiválasztott játékokat? - Ha lehetőséged van rá, akkor a legegyszerűbb, ha üzletünkben veszed át. Szombathelyen, a Fő tér 24. szám alatt, a Belső Uránia udvarban találsz minket, BÓBITA Játékbolt néven. Ha messzebb laksz, akkor elküldjük futárral. Jelenleg az MPL futárszolgálattal vagyunk szerződésben, ez a Magyar Posta futárcége. Nagy előnye, hogy csomagjaidat nem csak házhoz kérheted, hanem ha azt választod akkor az általad megjelölt Postán, MOL benzinkúton, COOP üzletben is átveheted. Ne aggódj, nem neked kell kitalálnod ezeknek a címét, a település kiválasztása után egy legördülő listából tudsz majd választani.

 

  • Mennyi idő alatt ér ide a rendelésem? - A hivatalos verzió szerint komoly biztonsági tartalékot hagytunk a határidő vállalásnál, de alapértelmezés szerint kalkulálhatsz azzal, hogy ha a termék raktáron van, akkor 24 órán belül feladjuk. Ha délig leadod rendelésed, akkor még aznap, ha délután akkor másnap. Ha nincs a termék készleten, akkor tájékoztatunk róla, hogy mikorra várható a szállítás. Az futárposta hivatalosan max. 2 munkanapot vállal, az ünnepek táján ez csúszhat, de gyakran már másnapra odaér a csomag.

 

  • Honnan fogom tudni, hogy mi van a rendelésemmel? - Rendelésedről minden esetben legalább 4 e-mailt kapsz. Az első teljesen automatikus, perceken belül meg kell érkeznie, ez jelzi, hogy a rendszer fogadta rendelésed. A másodikat már mi küldjük, ebben jelezzük, hogy elkezdtük összekészíteni a csomagodat. Jó esetben a harmadik azt jelzi, hogy csomagodat feladtuk, illetve ettől külön küld egyet az futárposta rendszere is, amiben lesz egy link amire kattintva folyamatosan láthatod, hogy éppen merre jár a csomagod. Külön értesítő e-mailt kapsz arról is, ha árura kell várjunk. Ha az áru még nincs úton, akkor fel fogunk hívni telefonon is, hogy megbeszéljük, hogy tudsz-e várni a csomagra, vagy inkább választasz valami mást. Ha előreutalást választottál, akkor egy külön e-mailben elküldjük számládat és számlaszámunkat, illetve kapsz egy értesítést is, hogy rendelésedet "utalásra várunk" státuszba tettük. Kérlek figyeld a spam fiókodat is! Ha ezen felül bármi kérdésed lenne, nyugodtan keress minket!

 

  • Mennyibe fog nekem kerülni a kiszállítás? - A kiszállítás árait az alapján határoztuk meg, hogy nekünk mennyit kell fizessünk a futárszolgálat felé. Nem rejtettük el a szállítási költséget az áru árában, nálunk egyértelmű, hogy mi a játék értéke, és mi az amit mi is tovább adunk a futárcég felé. A rendszer a csomag súlya alapján automatikusan számol, de alább látod tájékoztatásként a beállított sávokat. Egy átlagos rendelés általában belefér a legalacsonyabb sávba. 50.000.-Ft áruérték vagy 20 kg csomagsúly felett csak személyes átvételt/fizetést enged a rendszer, de természetesen e felett is meg tudjuk oldani egyedi egyeztetés alapján a kiszállítást.

 

Csomagszállítás díjszabása
Tartalomhoz tartozó címkék: tájékoztató
Fogyasztó Barát